editie februari 2023

Samen op weg

naar de volgende 20 jaar klantgericht ondernemen

Ga naar artikel: CoverGa naar artikel: VoorwoordGa naar artikel: InhoudGa naar artikel: Van klant- naar ecosysteemrelatiesGa naar artikel: EssenseGa naar artikel: ExcapGa naar artikel: Kirkman CompanyGa naar artikel: De klantgerichte organisatie van de toekomstGa naar artikel: Buro ImproofGa naar artikel: TOTE-MGa naar artikel: VerintGa naar artikel: CX UnraveledGa naar artikel: De datagedreven toekomstGa naar artikel: CmotionsGa naar artikel: UnderlinedGa naar artikel: De tech-touch balans van de toekomstGa naar artikel: PegamentoGa naar artikel: huXamGa naar artikel: InsocialGa naar artikel: Van beleving naar betekenisGa naar artikel: H3roesGa naar artikel: MarketResponseGa naar artikel: ChemistryGa naar artikel: De toekomst van de klantgerichtheidsprofessionalGa naar artikel: AltuïtionGa naar artikel: Colofon